Uniform

Bij de kapoenen is enkel de groepsdas verplicht (te koop bij de leiding). Alle andere takken volgen de gewoonten zoals het verbond ze voorschrijft. (zie http://www.scoutsengidsenvlaanderen.be of in de scoutsshop folder voor de details).

Heb je vragen? Aarzel niet Anne-Sophie te contacteren via +32 485 21 21 40.

Waar kan men een uniform aankopen?

Wil u ook weten waar u die kentekens allemaal moet naaien? Klik op de foto!

T-shirt & Das

Scouts en Gidsen Keerbergen dragen hun eigen scouts t-shirt. Deze zijn te koop vóór de vergaderingen en kosten €22 of €25.

De scoutsdas varieert van groep tot groep. Onze dassen zijn bruin met een groene rand. Deze zijn tevens te koop vóór de vergaderingen en kosten €12.

Tweedehands

Wie uit z’n uniform gegroeid is, mag het inruilen.
Wie een hemd, sweater, korte broek of rok binnenbrengt mag ruilen voor een grotere maat indien in voorraad.
Je kan ook tweedehands kleding aankopen voor €10 per stuk!

Breng je oude of te klein geworden uniform binnen bij ons tweedehands winkeltje, dan kan je voor een groter uniform ruilen of anderen helpen.