Pasar Malam

De Pasar Malam is ons jaarlijkse scoutsfeest. Een weekend vol sfeer, gezelligheid, lekker eten en drinken, optredens, kraampjes voor de kinderen en nog véél meer! Jaarlijks vindt dit feest plaats het laatste weekend van April met één week later onze fuif “De Fête Locale”. Een heuse organisatie die telkens weer leidt tot twee prachtige weekends vol blije gezichten.

De eerstvolgende editie van de Pasar Malam zal plaatsvinden van 19 tem 21 April 2024 & Fête Locale op vrijdag 26 April 2024. Zet deze data dus alvast in je agenda.

Uiteraard hebben wij voor een organisatie van deze omvang nood aan een aantal helpende handen. Zo kunnen we ieder jaar rekenen op tientallen vrijwilligers. Heb jij ook zin om je aan te sluiten bij het Pasar Malam of het Fête Locale team? Aarzel dan niet en stuur ons een berichtje via onderstaand formulier! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Leave this field blank